09:30 - 18:00
Darbadienās
11:00 - 15:00
Sestdiena

1) MĀJAS LAPA – ērtākais, ātrākais un drošākais veids pasūtījuma veikšanai:
PASŪTĪŠANA – ielieciet izvēlētās preces grozā “Ielikt grozā”, grozā spiediet “Norēķināties” un ievadiet kontaktinformāciju , izvēlieties piegādes un apmaksas veidu. Apstipriniet pasūtījumu spiežot pogu “Veikt pasūtījumu”.
APSTIPRINĀŠANA – pasūtījuma statusam Jūs varat sekot e-pastā. Jūs saņemsiet  rēķinu, un maksājuma apstiprinājumu ;
SAŅEMŠANA – preces tiks piegādātas 1-3 darba dienu laikā atkarībā no Jūsu izvēlētā piegādes un apmaksas veida.
2) E-PASTS – sūtiet savu pieprasījumu uz epastu info@ritter.lv un mūsu klientu apkalpošanas speciālists apstrādās Jūsu pasūtījumu.
3) TELEFONS – zvaniet mums uz 26139460 un mēs pieņemsim Jūsu pasūtījumu.
Lai nerastos pārpratumi par kontaktinformāciju vai piegādes un apmaksas veidiem, rekomendējam pasūtījumu noformēt mājas lapā.

APMAKSAS VEIDI:
1) PAYSERA BANKLINK SISTĒMA – droša banklink sistēma – Swedbank, SEB banka, Nordea, Citadele, norēķinu kartes – VISA, MasterCard, Maestro;

Lai izdarītu pirkumu, Jums nav  jāreģistrējas.

KĀ VEIKT PASŪTĪJUMU MĀJASLAPĀ?

  • Jums jānorāda informācija par saņēmēju .
  • Tālāk jānorāda piegādes veids: piegāde Omniva pakomātā, tad kā piegādes adrese būs Jūsu izvēlētā pakomāta adrese.
  • Izvēlieties apmaksas veidu “Paysera sistēma” (apmaksa ar kredītkarti vai banklink) nospiežot uz attiecīgās ikonas un apmaksājiet pasūtījumu.
  • Pirms pasūtījuma apstiprināšanas obligāti iepazīstieties ar mūsu veikala Noteikumiem. Pieteikuma apstiprināšanas lapaspusē vajadzēs atzīmēt ar ķeksīti, ka esat iepazinies ar mūsu veikala iepirkšanās noteikumiem. Šie noteikumi ir arī pirkšanas līgums. Lai apstiprinātu pasūtījumu, spiediet pogu “Veikt pasūtījumu”.