09:30 - 18:00
Darbadienās
11:00 - 15:00
Sestdiena

Interneta vaikala noteikumi

Terminu apraksts
Klients – fiziska vai juridiska persona, kura veic pasūtījumus interneta veikalā www.Ritter.lv un ir pasūtītās Preces saņēmējs.
Pārdevējs – SIA “Ritter”
Interneta veikals – vietne internetā, kurai interneta tīklā ir adrese www.Ritter.lv Klientiem interneta veikalā noformēšanai tiek piedāvāta Pārdevēja prece, kā arī pasūtītās preces apmaksas un piegādes noteikumi.
Vietne – www.Ritter.lv
Prece – materiālā vienība, kura atrodas preču apgrozībā un tiek piedāvāta pārdošanai vietnē.
Pasūtījums – pienācīgā veidā noformēts Klienta pieprasījums vietnē izvēlētās preces piegādei uz Klienta norādīto adresi.
Piegādes dienests – Pārdevēja partneris, kurš realizē trešo personu preču piegādes pakalpojumu Klientam.
Klientu apkalpošanas dienests – Pārdevējam piederošs servisa dienests, kurš veic Klienta vietnē izdarīto pasūtījumu kontroli un apstrādi.

1. Vispārējie noteikumi
1.1. Vietnes īpašnieks un administrators ir SIA “Ritter”.
1.2. Pasūtot preci ar interneta veikala www.Ritter.lv starpniecību, Klients piekrīt preces pārdošanas noteikumiem (turpmāk tekstā – Noteikumi), kuri izskaidroti zemāk.
1.3. Minētie Noteikumi, kā arī Vietnē izvietota informācija par preci ir publiskā oferta.
1.4.Klientam nav tiesības pasūtīt preces Vietnē, ja viņš nav iepazinies ar Interneta veikala Noteikumiem. Visos gadījumos tiek uzskatīts, ka Klients ir iepazinies ar Noteikumiem un piekrīt tiem, ja pirms pasūtījuma noformēšanas tas apstiprināja savu piekrišanu Noteikumiem nospiežot pogu “Piekrītu noteikumiem”. Tajos gadījumos, kad Klients daļēji vai pilnībā nepiekrīt visiem vai daļai Noteikumu, viņam nav tiesību veikt elektronisko pasūtījumu Vietnē. Pretējā gadījumā tiek uzskatīts, ka Klients ir iepazinies un bez nosacījumiem ir piekritis visiem Interneta veikala Noteikumiem.
1.5. Savstarpējās attiecības starp Klientu un Pārdevēju reglamentē Latvijas Republikas tiesību akti.
1.6. Pārdevējs atstāj sev tiesības veikt grozījumus šajos Noteikumos.

2. Reģistrācija
2.1. Pasūtījuma noformēšana ir pieejama Klientam  bez reģistrācijas vietnē.
2.2. Pārdevējs nav atbildīgs par informācijas, kuru Klients norāda reģistrācijas formā, precizitāti un ticamību.

3. Pasūtījuma noformēšana un tā izpildes termiņi
3.1. Klients var noformēt Pasūtījumu izvēloties sev iepatikušos preci. Balstoties uz klienta izvēli tiek veidots preču grozs.
3.2. Noformējot pasūtījumu, Klients norāda sekojošo informāciju:
Saņēmēja vārds, uzvārds.
Kontakttālrunis
Elektroniskā pasta adrese
3.3. Pēc Pasūtījuma veiksmīgas noformēšanas, Klientam uz elektroniskā pasta adresi tiek nosūtīta informācija par Pasūtījuma statusu. Pasūtījuma statuss norāda uz to, kurā apstrādes posmā atrodas Klienta pasūtījums.
3.4. Ja Klients noformēja preces pasūtījumu daudzumā, kas pārsniedz norādītās preces daudzumu Pārdevēja noliktavā, Pārdevējs par to informē Klientu, nosūtot elektronisko vēstuli uz elektronisko adresi, kuru Klients norādīja reģistrācijas laikā. Klientam ir tiesības apmaksāt un saņemt preci tādā daudzumā, kādā prece ir pieejama noliktavā vai anulēt doto pozīciju pasūtījumā vai, kā alternatīvo risinājumu pieņemt pārdevēja priekšlikumu par pasūtījuma noformēšanas atlikšanu līdz brīdim, kad norādītā prece būs pieejama Pārdevēja noliktavā nepieciešamā daudzumā. Ja klients savu lēmumu nav saskaņojis ar Pārdevēju 5 darba dienu laikā, Pārdevējam ir tiesības pilnībā anulēt šo pasūtījumu.
3.5. Klientam ir jāizvēlās viens no iespējamiem norēķināšanas veidiem (vairāk informācijas 5. nodaļas noteikumos). Jāizvelas arī piegādes veids no iespējamo piegādes veidu variantiem.
3.6. Vietnē izvietoti informācijas materiāli nevar pilnībā atspoguļot preces īpašības (tajā skaitā arī krāsu, izmērus, tehniskos parametrus, formu). Pirms Pasūtījuma noformēšanas Klientam ir tiesības vērsties pie Pārdevēja ar Preces detaļu precizēšanu. Ja klients nav vērsies pie Pārdevēja pēc detalizētiem skaidrojumiem, uzskatāms, ka Klientam, noformējot pasūtījumu, nav radušās šaubas par preces īpašībām.
3.7. Gadījumā, kad preces nav Pārdevēja noliktavā vajadzīgajā daudzumā, tajā skaitā no Pārdevēja neatkarīgu iemeslu dēļ, Pārdevējam ir tiesības anulēt doto pozīciju Klienta Pasūtījumā, informējot par to Klientu, nosūtot paziņojumu uz elektroniskā pasta adresi, kuru Klients norādīja reģistrējoties vietnē.
3.8. Visos gadījumos tiek uzskatīts, ka Klients izdarot Pasūtījumu ir iepazinies un bez iebildumiem piekritis visiem Pārdevēja noteikumiem, ka arī ar visiem citiem pie Pasūtījuma norādītajiem nosacījumiem.

4. Piegāde 
4.1. Pārdevējs apņemas piegādāt preci 2 – 3 darba dienu laikā pēc apmaksas saņemšanas Klientam. Šis termiņš neattiecas uz gadījumiem, kad Pārdevēja noliktavā nav nepieciešamo preču un Klients ir informēts par pasūtīto preču trūkumu. Tajā pašā laikā Klients piekrīt, ka izņēmuma gadījumos, piegāde var aizkavēties neparedzētu apstākļu dēļ. Šajā gadījumā Pārdevējs nekavējoties sazināsies ar Klientu un vienosies par preču piegādes jautājumiem. Preces piegāde tiek veikta uz visiem Latvijas, Lietuvas un Igaunijas reģioniem.
4.2. Pārdevējs dara visu, kas no tā atkarīgs, lai tiktu ievēroti norādītie piegādes termiņi, bet neskatoties uz to ir iespējami Preces piegādes kavējumi tieši no Pārdevēja neatkarīgu iemeslu dēļ.
4.3. Gadījumos, kad Klients saņemot preces pamana, ka sūtījumā nav atbilstošās preces vai preces nav pareizā izmēra, krāsas vai citas neatbilstības, Klientam nekavējoties jāinformē Pārdevējs.
4.4. Preces nejaušas nozaudēšanas vai bojājuma risks pāriet uz Pircēju brīdī, kad Klients saņem Pasūtījumu.
4.5. Gadījumos, kad Prece nav piegādāta Klientam, tās nozaudēšanas pasta (kurjerpasta) dienesta darbinieku vainas dēļ piegādes brīdī, Pārdevējs atlīdzina klientam apmaksātās preces un piegādes vērtību tikai pēc tam, kad Pārdevējs ir saņēmis no pasta dienesta nozaudēšanas apliecinājumu vai kompensāciju.
4.6. Piegādes veidi ir norādīti vietnē sadaļā “Preču Piegāde”.
4.7. Pasūtījums tiek piegādāts Klientam vai personai, kura norādīta Pasūtījumā, kā šā Pasūtījuma saņēmējs.

5. Preces apmaksa
5.1. Preces cena tiek norādīta vietnē. Gadījumā, ja tika norādīta nepareiza pasūtītās Preces cena, Pārdevējs pie pirmās iespējas informē Klientu lai anulētu vai apstiprinātu Klienta Pasūtījumu. Ja sazināties ar Klientu nav iespējams, minētais Pasūtījums tiek uzskatīts par anulētu. Ja Pasūtījums tika apmaksāts, Pārdevējs atgriež apmaksāto summu.
5.2. Klients norēķinās par izvēlēto preci ar vienu no Pārdevēja piedāvātajiem norēķināšanās veidiem: izmantojot internetbankas “bank-link” pakalpojumu, apmaksu ar norēķinu kartēm vai pārskaitījumu. Ja apmaksa ar pārskaitījumu nenotiek 5 dienu laikā, pasūtījums tiek anulēts.
5.3. Ja Klients izvēlas vienu no tiešsaistes maksājumu metodēm, tad viņš apņemas samaksāt par precēm nekavējoties, pretējā gadījumā viņš zaudē tiesības celt pretenzijas par pārkāpumu attiecībā uz preču piegādes laiku, jo Klienta pasūtījums tiek veidots tikai saņemot samaksu par precēm.

6. Preces atgriešana
6.1. Latvijas Republikas Ministru Kabineta Noteikumi Nr.207 “Noteikumi par distances līgumu” nosaka, ka klientam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam.
6.2. Saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu – patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Pārdevējs patur  tiesības ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir lietota vai bojāta, ja tā nav oriģinālajā iepakojumā, vai tās iepakojums ir būtiski bojāts.
6.3. Patērētājs ir atbildīgs par Preces kvalitātes un drošības saglabāšanu visā tiesību uz atteikumu termiņa tecējuma laikā.
6.4. Ar Preces lietošanas uzsākšanu Paterētājs apliecina to, ka Prece atbilsts pasūtītai un nav atgriežama.
6.5. Klientam ir tiesības 14 dienu laikā no Preces saņemšanas apmainīt iegādāto Preci pret analoģisku, ja šīs Preces krāsa, forma, izmēri vai komplektācija neapmierina Klientu pie nosacījuma, ka ir saglabāts Preces ārējais izskats, patēriņa īpašības un tās oriģināliesaiņojums.
6.6. Gadījumos, kad Preces tiek mainītas, un tām ir cenu atšķirība, klientam ir jāpiemaksā cenu starpība. Cenu starpība ir jāmaksā ar pārskaitījumu uz norādīto bankas kontu.
6.7. Ja uz brīdi, kad Klients atgriež Preci apmaiņas nolūkos, Pārdevēja rīcībā nav analoģiskās Preces, Klients ir tiesīgs atteikties no šo Noteikumu izpildes un prasīt Preces vērtības atgriešanu, neskaitot transporta izmaksas.
6.8. Preču apmaiņai vai atgriešanai Klientam ir jāaizpilda speciāla forma, kuru atradīsiet Vietnes sadaļā – „Preču atgriešana”, kurā norāda, kas ir atgriežamā vai apmaināmā prece.
6.9. Naudas līdzekļi tiek atgriezti pēc Klienta rakstiskā iesnieguma. Naudas līdzekļi tiks pārskaitīti uz Klienta norādīto bankas kontu ar nosacījumu, ka Pārdevējam šāda iespēja ir.

7. Intelektuālais īpašums
7.1. Visas vietnē publicētās tekstuālās informācijas un grafisko attēlu kopēšana ir aizliegta. Vietnē izvietotie zīmolu, preču zīmju nosaukumi un logotipi pieder to īpašniekiem.

8. Garantijas un atbildība
8.1. Pārdevējs nenes atbildību par Klientam radušos zaudējumu, kas radies Preces nepareizas lietošanas rezultātā.
8.2. Pārdevējam ir tiesības atdot vai kādā citā veidā nodot savas tiesības un pienākumus savstarpējās attiecībās ar Klientu trešajām personām.
8.3. Interneta veikala īpašnieki nenes atbildību par fotoattēlu krāsu parametru nodošanu pircēja displejā.

9. Personīgās informācijas konfidencialitāte un drošība
9.1. Klienta informācijas sniegšana.
9.1.1. Reģistrējoties vietnē, Klients sniedz šādu informāciju:
Vārds, Uzvārds;
Elektroniskā pasta adrese;
Kontakttālruņa numurs;
Preces piegādes adrese;
9.2. Klienta sniegtās informācijas izmantošana.
9.2.1. Pārdevējs izmanto Klienta informāciju ar nolūku:
Savu saistību izpildei attiecībā pret Klientu;
Vietnes novērtēšanai un darba analīzei.
9.3. Pārdevēja saņemtās informācijas izpaušana.
9.3.1. Pārdevējs apņemas neizpaust no Klienta saņemto informāciju. Netiek uzskatīts par pārkāpumu informācijas par Klientu nodošana aģentiem un trešajām personām, kuras darbojas saskaņā ar Pārdevēju noslēgto līgumu ar nolūku no Klienta pieņemto saistību izpildei.
9.3.2. Netiek uzskatīts par noteikumu pārkāpumu informācijas izpaušana robežās, kas atbilst Latvijas Republikas  likumdošanai.
9.3.3. Pārdevējam ir tiesības izmantot „Cookies” tehnoloģiju. „Cookies” nesatur konfidenciālo informāciju un netiek nodota trešajām personām.
9.3.4. Pārdevējs saņem IP adreses informāciju par Vietnes apmeklētājiem. Šī informācija netiek izmantota ar nolūku apmeklētāja personības noteikšanai.
9.4. Pārdevējs nenes atbildību par Klienta vietnē publiskajā formā sniegto informāciju.

10. Citi noteikumi
10.1. Attiecības starp Klientu un Pārdevēju reglamentē Latvijas Republikas likumdošana.
10.2. Radušos jautājumu vai domstarpību gadījumā, Klients telefoniski vai izmantojot e-pastu vēršas Klientu apkalpošanas servisā. Visas radušās domstarpības puses pēc iespējas risinās pārrunu ceļā. Ja vienošanās netiek panākta, strīds tiks nodots izskatīšanai tiesā saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu.
10.3. Ja tiesa atzīst par spēkā neesošu kādu no minēto Noteikumu punktu, tas nenozīmē, ka pārējie šo Noteikumu punkti uzskatāmi par spēkā neesošiem.
10.4. Līgums ir sastādīts un saziņa starp Klientu un Pārdevēju notiek latviešu valodā.